Sunday 8 May 2011

sungguh..aku terperangkap...
teperangkap dengn keadaan yang aku sndiri cipta..
dulu...
aku dan dia...bahagia bersama...
dia berikan rasa itu...rasa cinta...
aku balas rasa itu..aku turut membalasnya dengan cinta...
8 bulan...
aku menganyam mmpi indah dengan dia..
mcm2 kami impikan..
aku dan dia.....
hidup bersama...
aku dan dia...
bahagia bersama...
aku milik dia...
dia milik aku...
namun dia telah menghancurkan angan2 itu..
sekelip mata...hati aku kcwe...
sakit....
pedih..
perih....
aku buat kputusan...
aku bukan milik dia...
dia bukan milik aku...
aku tingglkn dia...
qais..qalisha...
angan2...tu lah ank kami...
tapi angan2...

13 januari 2011...aku tinglkn dia....
hari ini...
8 may 2011....dia masih mengharapkan aku...
masih menganggp aku milk dia...
aku masih berfikir...

persoalannya...
masih adakah dia di hati aku...
masih pantaskah dia wujud dalam hidup aku...

No comments:

Post a Comment