Monday 2 May 2011

betul ke salah???

dh nk dekat 4 bulan aku cple nun dy...
4 buln jugak la aku bermadu asmara...
bercintan cintun...
ingt die...xde bnde laen yang aku wat...
text nun die..blajar??
jngan tanya laa...
aku x wat pon..
aku tersedar...
aku nak pmr taon nie..tpy boleh ke aku dpt 8A dengan attitude aku mcm nieh?
aku bru tersedar...
aku ad impian..aku nak berjaye dlm hidup aku...
aku nak mak bapak aku bangger nun aku...
tapi akuu??
tengok pada diri sendiri..jaoh aku berubah...
buku langsung aku x bukak...
aku kecewa nun diri aku...
COUPLE??
HARAM KAN??
TWU MAKSUD HARAM??
aku twu...mksud nye dose besar kalau wat...
law allah tetapkan haramm...
haram lah hukum nye..bile dh haram..mksudnye allah x suke kalau aku wat...
derhaka nye aku kan...
derhaka kat abh..mama..paling penting...
DERHAKA PADA ALLAH..
aku x twu ape yang aku patot buat..
aku sygkn dy...
aku xnak khilangan die..
tapy dalam mase yang same..
aku tawu bnde uh haram...

nabi cakap..fasa yang paling bnyk dugaan..ialah fasa remaja...
mase tu lah kite boleh hanyut...
aku mang dah hanyut..
aku hanyut dengan cinte...
perasaan yang aku sendiri bina..
aku twu...pasti satu kesakitan yang besar kalau nak buang cinte nie...

ya allah..banyaknye dosa aku kat kau kan...
kau cipta aku..
tapi aku x dengar cakap kau...
derhakanye akuuu...
ape yg kau lrg tu la yg aku wat...
kau kate hormat mak ayah...
tapi aku slalu derhake...
kau suruh aku jngn cple...
tapi aku cple...
ape aku dah wt niee...
aku dh wat sesuatu yang aku ssah nk ptah balik...

banyak nye maksiat aku dh lakukan...
pgg tngn laki...pakwe aku.jngn ckp laaa...
aku sedar..ape aku wat nie salah...
aku kena hentikan...
tapi aku x twu mcm mne...
tolonglah akuuuu...

"janganlah kamu hampiri zina,sesungguhnya itu jalan yang keji"
tapi aku dah masuk jalan keji tu...
ya allh...
bantulah aku tok tabahkan hatiku...
kuatkan lah hati aku untuk berhadapan dengan org yg aku cinte dan aku sayang...
aku mohon.....

No comments:

Post a Comment