Saturday 9 July 2011

kisah aku dan dia..6...

lalalaalala...
helooo...
sbnrnye aku mlaz dah nk update kesah cnte aku nie..
sbb aku xnk fkir dah..aku nk fkus kt pmrr...
huuu..x smpe sbln lgy aku akn hdapi trial n aku x prepare ape2..
bagos pnye budak-nie mak yg ckp..
toingg..plus mak ketok pale..
saket2...skunk nie aku susah nk dpt kebebsn sket sb aku pgg lptop je ayh aku menjeling...
nothing much here...

lgy 3 hari..genap 6 bulan aku dngn die..
skejap sgt mase smpe aku pon x terase..
mcm2 aku dah lalui dngn die..
susah..senang..even prngai dy yg mcm budak2 tu pon aku dah pndai kontrol..
aku syg kt dy sgt2..cnte dy sgt2..
mang la aku dh bnyk kly cple..
tapi dngn die aku rase lean..perasaan tu laen..
mybe klaw aku ckp kt kwn2 aku drg xkn pcye sbb drg ckp aku nie player n mudah jtuh cnte..
lantak korng lah..hati aku..
aku srg je twu..

lagy 3 hari..13.07..genap 6 bulan..
MUNGKIN aku akn tnglkn die..aku x hbis fkir lgy..
aku bkn saje2 nk tngl dy..
tpy ade sbb yg xde sape twu..aku srg je yg twu ape sbb nye..
aku cuma nk tngk die happy..
aku twu..aku akan rndukan die..
gelak tawa..mnje..pangau keanak-anakan die..
sifat btngungjwb die..muncung dy bile aku usik dy..
smuanya...smua aku akn rndukan..

aku terpksa tnglkan die..
aku x lyak untuk die..
die berhak..berhak dapat yang lebih baek..
dan aku bukn pmpn tu..
aku hrap die xkn dndam n lpekan aku..
aku twu die akn sedih..tapi bgy aku..bia dy sedih skrng drpd die sedih kmudian hari...

sunggh..aku syg dy..aku cnte diee...
xde laky laen yg akan same dngn die..
tapi aku akn tmglkn die..
kalau betul jodoh kite...
kite akn bersama..

abg..ika mntak maf sgt sbb tnglkan abg..
ika nk abg twu smua tu bkn niat ika..
ika bkn maenkan hati abg..pcye lah...
ika hnya mmpu doa yg kite ade jdoh sbb ika betul2 nk abg dlm hdup ika..
abg jge lah diri nanti..
ika akn sentiase ingt abg..
ika akn sentiasa tngk keadaan abg wlupon dry jaoh..
ika nk abg twu..senyuman abg akan wat ika gmbira nanti..
maafkan ika...

No comments:

Post a Comment