Sunday 19 June 2011

kisah aku dan dia...4..

helo..helo..helo..
nk kopi ke nk milo?
sory..sje jer..tetibe flashback ayt tuh..
haha..oke..saye budak sewel??

rinie?tepat pukul 7.45 pagy bersamaan dngn 19 jun 2011..
si die mcj aku..huh!
melompat..jtuh katill...
tapy x kesah..sbb katil tuh rndah jer..
he3..rndu sesgt..
aku ckp kt kwn aku dh nk dkt smngu x mcj dy..pdhl aku bodo x reti kire...
baru 3 hari la wehhyy!
tpy seyez..ase cm lame sgt..pas uh jaohnyeeee die dngn aku..
oke..statement jiwang + bodoh..
haha..bengong2..
ape lgy nk cter erkk?

seperti biase..aku akn malu2 kucing bile jmpe ko..
mase tuh aku dtg lewat..
peacee..kntoi bngn lmbt..
mang aku gy kolah x mndy un time uh..
cehh..tapi aku wngi...
aku naek blog aku n then serempak nun ko..
aku x pndng ko pon..aku pndng tempat laen..
tapy dh ngetar dh time uh..
fine..prngai aku mang bodoh..
balek uh ko majok sb ckp aku x pndng ko..
actually,i malu lah sygggg...
fine..aku paam yg ko lmbt sket bnde2 cm nie...

aku nun ko mle2 x cm cple un..cm kwn jer aku rase..
n then one day,aku kire2..baru aku perasan yg relationship kite dah 2 blan..

KEM PENGAWAS

actually,aku rndu mase nieh..
kem nie lah yg rptkn hugungan kiter kan?
kem nie jgak lah kawan aku si shaza tuh temu jodoh..haha

ko pengawas berwibawa..
aku pengawas bertauliah..haha..
hakikatnye bwk fon gy skolah..aku memeng jahat..
ko mang baek..tiap kali aku suroh bwk fon..
ko akn ckp "abg takot laa...x yah erk syg.."
dushh...ase nk maty..x penah dpt pkwe baek + skema sket2 cm tuh..
tapi ko pnah bwk skali sbb trmakan hasutan aku..
haha..kuang2..aku memang setan..
(cop..ape aku melalot?pasai kem lah..nseb dah sedar)

kt kem tuh..aku slalu pndng ko..
tapi ko x pndng aku ponn..
finee..saye fedho..
n then..started here..
time tuh ice breaking..
kne cari sifat org n then suoh dy tndatngn..pmpn time uh sket sgt2..
aku pon jenuh la..pas uh aku tngk abg2 senior elok je dtg kt aku..tmpt pmpn..
x kan lah aku x boleh..kan3?
he3...aku pon ambil kesempatan gy kt ko..
terus sergah..
fine..aku memang ganas..sory syg..
saye x sweet cm pmpn melayu terakhir..
tapy saye macho cam pemain bola sepak..he3..
ko pon gelak n wat je..
syezz..nk pengsan tngk ko senyum dpn matee..he3..

the next day..kne bhgi kumpulan..
ko mang x pndai buat jahhat..
aku beria kire no aku sbb nk bgy same dgn ko..yg ko relax jee..
tapi biase..budk x pndai math..
kire pon slh..so bukn lah grup same..
aku pon soh shazani tukar nun ko tapi ko mang baek ko xnk..
aku dpt grup nun membe aku shaza..
nseb bek lah fasi time uh apeh..kwn rpt aku..
apeh pon msokkn aku ke grup ko alsnnye nk pisahkn aku dgn shaza..
yeaahhh..i love u lah apeh..
aku pon dengan rela hati masok grup ko..
finee..aku pompn gedikk!

bersambunggg.....

No comments:

Post a Comment